Eljött az az idő, amikor Shobert Norbik, Alekoszok és Hajdú Péterek világa nem tud többé egy lenéző "hagyj játszanak a gyerekekkel" leszólni a youtuberek világába, mert kiderült, ami már így is nyilvánvaló volt. A fiatalok körében népszerűbbek mint ők.
Aki persze kicsit is körülnézet a világban az elmúlt években láthatta, hogy ez nem egy új keletű dolog, és a folyamat évek óta tart. Csodálkozni nem érdemes azon, hogy az internet átvette a tévé helyét (is) a fiatalabb generáció körében. Gyorsabb, rugalmasabb és interaktívabb. Nem kell sorolni mennyi előnye van a tévéhez képest, mindenki tudja.
De a tévéket ez sokáig nem izgatta, hisz kit érdekelt hogy annyian nézik a kedvenc vlogosukat, mint egy-egy tévéműsort, ha pénz továbbra is náluk van és mivel a tévénél (mint a legtöbb vállalkozásnál) a pénz beszél ez volt a fő szempont. Csak ahogy teltek az évek szépen rájöttek a cégek, hogy nem a barátok közt szünetébe kell betolni milliókért a reklámot, hanem valami olyan helyre, ahol látják is azok, akinek szól. De az ilyen cégeknél sokszor nagyon maradi, nagyon más világban felnőtt emberek vannak döntő pozícióban ezért ezt csak az utóbbi években kezdték el belátni.
Ezt a témát folytatjuk és vesézzük ki a videóban.