Egy csatorna az emberekhez

6lépés

6lépés

Tinder - Amivel nem ciki a neten csajozni

2015. október 12. - 6lépés

tumblr_nfz2e5o0ih1tlc0aso1_500.jpg

Csak idő kérdése volt, hogy jöjjön egy randialkalmazás, amit nem kell letagadni. Ami olyan szinten mainstreammé teszi az internetes ismerkedést, hogy ne kelljen többet szemet lesütve nyilatkozni róla. De miért lehet ez? Mitől más ez a platform? Ebben a részben ennek jártunk utána.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6lepes.blog.hu/api/trackback/id/tr817959878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2015.10.13. 09:54:56

En mar le is varttam egy luvnyat.

Bicikliző medve 2015.10.13. 12:07:31

Nőkből is elég sok a fölöttem hozzászólóhoz hasonló, társkeresésre nem annyira alkalmas. De varrni annál inkább :)

devilstrueface 2015.10.13. 13:13:20

hát lehet, kb fél éve kellett volna megnéznem ezt a videót...még mielőtt leszedtem ezt az appot, mondjuk én hülye elég naiv voltam plusz tényleg társkeresni akartam alapvetően.

szerencsére van egy jó féléves tapasztalatom a tinderrel, nyugton állíthatom, hogy a csajok többsége ott totál érdektelen, valóban tényleg csak varrni valók, de nagy büdös kamu, hogy össze lehet szedni őket. szóval aki ilyet ír az 99%, hogy vetít.

na majd egyzser visszatelepítem és én is mindenkit gátlástalanul jobbra húzok. aztán meglátjuk a kevésbé/semennyire bejövős csajok mire nyitottak.
süti beállítások módosítása